poniedziałek, 1 maja 2017

Recenzuję Kwiecień

           Cześć Misie! 

To już mój trzeci post na blogu i jestem z siebie dumna, ponieważ się rozwijam. Jeszcze dużo przede mną, ale dam radę. Jak zauważyliście zaczęła się Majówka z tego powodu życzę Wam tego abyście odpoczęli w te dni wolne. Skończył się Kwiecień, więc postanowiłam zrobić podsumowanie tego miesiąca. To na co czekam? Zapraszam do czytania recenzji! 


1.  Eyeliner z Bell

Na początku byłam co do niego sceptycznie nastawiona, ponieważ nie potrafiłam się tym pędzelkiem malować, ale po kilkunastu próbach zaczęło mi wychodzić i od tego miesiąca jest to mój ulubiony eyeliner. Nie jest on drogi, więc jest to wielki plus. Polecam osobą, które mają już wprawę w robieniu kresek takim pędzelkiem.

Ocena: 9,5/10 





2. Krem BB

Nigdy więcej! 
Długo szukałam dobrego kremu BB i nadal nie mogę znaleźć. Kupiłam go, by przetestować go na mojej skórze, ale po nałożeniu na twarz sama siebie się wystraszyłam. Byłam niczym pomarańcza. Po zmyciu wyszły mi drobne pryszczyki co dobiło mnie jeszcze bardziej. Dziewczyny nie polecam i to był chyba największy kit tego miesiąca. 

Ocena: 1/10



3. Balsam do ciała


Balsam kupiłam w biedronce już na początku kwietnia i mam go do teraz. Jest genialny, ślicznie pachnie, a skóra po nim jest gładziutka. Polecam każdej z was. 


Ocena: 10/10





4. Regenerum do rzęs



Pewnie wiele z was już go testowało. Ja zawsze byłam ciekawa czy naprawdę jest to tak skuteczne. Używa go już ponad 2 tygodnie i widać lekkie zmiany, ale nie ma szału. Fajny w użyciu. 


Ocena: 7/10




5. Dezodorant z Dove


No cóż, dezodorant jak dezodorant. Nie wyróżnia się w sumie niczym szczególnym, jednak u tego z Dove muszę pochwalić długą skuteczność! Naprawdę działa wiele godzin i jest niezawodny :) 

Ocena: 7,5/10


  6. Lakier do paznokci z Catrice 

No i tutaj mam mieszane uczucia. Lakier niby ładny - bo ładny. Niby fajny w aplikacji - poprzez tz. Big brush. No, ale jednak coś mi nie wpasowało...  a co to było? PIGMENTACJA! Wiem, że na buteleczce piszę wyraźnie, by aplikować lakier dwa razy, jednak nawet po nałożeniu drugiej warstwy lakier nie jest jakiś idealny :/ 

  Ocena: 4/10

  7. Błyszczyk perfect gloss

Ah... ten błyszczyk podbił moje serducho po całości <3 Nie dość, że jego konsystencja i kolor są mega, to jeszcze pięknie pachnie! Co tu wiele mówić... cód , miód! 

 Ocena: 9,5/10


  8. Perfumetka leglamour.pl

Przyszła wiosna, a wraz z nią wiele pięknych zapachów. W tej recenzji nie mogło zabraknąć perfum, a więc są! Tą perfumetke znalazłam na przecenie na jednym ze stoisk i od razu zakochałam się w zapachu <3 (Mam jeszcze parę na oku, więc wnet Wam pokażę.) Co do tej to zapach jest intensywnie kwiatowy, więc nie dla każdego. Utrzymuje się długo :) Cena ok. 15zł. 

 Ocena: 8/10


  9.Balsam z Ziaji 

Kolejny produkt, który zgarnął moje serce i powalił mnie na kolana. Od zawsze kochałam produkty z koziego mleka, a ten to już w ogóle <3 Konsystencja jest bardzo fajna, a produkt po nałożeniu na ciało delikatnie się wchłania. Nie czuje po nim żadnych odznak ciężkości :) 

 Ocena: 10/10 


A więc to na tyle! Dajcie znać czy Wam się podobało! 

40 komentarzy:

  1. Ja również mam problem ze znalezieniem dobrego kremu BB, na pewno mogę Ci odradzić z maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja moja ulubiona firma ma lekkie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah kremy od tutti frutti to moja miłość. Mam masła/peelingi/kremy.

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie chyba najbardziej ten eyeliner i balsam do ciała, który bardzo jest chwalony nawet przez moje koleżanki :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde! Tak się składa, że miałyśmy okazję testować większość z tych kosmetyków ^^ Jesteśmy ciekawe Regenerum do rzęs :) Przydałby nam się ^^ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Muszę wypróbować niektórych z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaję bardzo lubię, szczególnie ich serię kokosową. <3 błyszczyk ma świetny kolor, a masło do ciała na pewno cudownie pachnie, bo ta linia ma rewelacyjne zapachy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremem BB bardzo mnie zainteresowałas, będę musiała koniecznie wypróbować.
    Balsamy do ciała tej marki uwielbiam, zwłaszcza za zapach... MMMMM...
    buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam kremu BB :) O tak super pachną!
      Buziaki ;*

      Usuń
  9. Ten krem BB.. pamiętam jak kupiłam go w gimnazjum bo polecily mi koleżanki, a wtedy jeszcze nie znałam sie wogole na kosmetykach. Masakra! Bylam pomarańczką jak Ty haha :D musze wyprobować eyeliner z Bell, zaciekawił mnie. Przydatny post!
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha uf pocieszyłaś mnie tym, że nie tylko ja taką wtopę zaliczyłam :D

      Usuń
  10. Widzę, że większość produktów jest wysoko oceniona i z Twoich notek wynika, że Ci się podobały, a więc to dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten balsam do ciała i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam okazję przetestować kilka produktów które przedstawilaś. Na pewno zgadzam się z tym, ze balsam z ziaji jest godny polecenia. Mi dobrze nawilżał skórę. Rowiez lubię się z firmą dove.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A chciałam kupić ten krem BB, ale wiem, że nie warto - dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja natomiast uwielbiam krem BB.
    Najlepiej wziąść najjaśniejszy, a z racji tego, że mam bladą cerę, to mi jak najbardziej odpowiada ;)
    Raz kupilam se zwykły fluid i wyglądałam na początku jak pomarańcza ;D
    Pozdrawiam ;) http://unrealizable1999.blogspot.com/2017/05/31-top-8-moich-ulubionych-piosenek.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię krem CC z bourjois, krem BB z Under Twenty niestety mi nie podpasował. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kremy BB na lato !
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tego zestawiku najbardziej KOCHAM ten balsam 😍 oni mają cudne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy BB to istna tragedia w moim przypadku. W toaletce leży mnóstwo cudownych kremów BB, które moim zdaniem nie nadają się do niczego!:( Ale jesli chodzi o podkład, który jest bardzo delikatny i nie daje efektu maski to moge Ci polecić Royal Mat Skin Camouflage, u mnie sprawdza się idealnie! Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten balsam z ziaji, w ogóle cała seria z kozim mlekiem jest super!

    OdpowiedzUsuń