wtorek, 25 kwietnia 2017

Historia dziewczyny z trudnym życiem...



Normalna dziewczyna z małej wsi. Kiedyś lubiana teraz? Nie do końca. Kiedyś wspierana. Teraz? Nikt już nie chce jej pomóc. Kiedyś z pełną rodziną. Teraz? Rozwód rodziców. Kiedyś wzorowa uczennica. Teraz? Zagrożenie za zagrożeniem, uwaga za uwagą, wagary za wagarami. Kiedyś kochana. Teraz? Rodzice na nią nie zwracają uwagi. Kiedyś optymistka. Teraz? Pesymizm podbił jej duszę. Kiedyś zakochana. Teraz? Odrzucona, bo co? Bo nie jest taka jak inni? Kiedyś nie tknęła się nawet najmniej procentowego alkoholu. Teraz? Pije co chwile. Kiedyś zdrowa. Teraz? Goni ją choroba...

Ma łatwo?... Nie, ale mimo tych trudności jak rozwód rodziców czy nie dawanie sobie rady, ona nadal się uśmiecha. Ona nadal nie traci nadziei, że będzie jeszcze tak, jak kiedyś było. A kto nią jest? 
To Ja. Właśnie ja. Postanowiłam napisać o tym. Nie po to byście mi współczuli (wiele osób ma o wiele gorzej), lecz po to by się wyżyć. Blog to mój pamiętnik. Moja odskocznia. Staje się on całym moim życiem. Mimo trudności musimy iść dalej! I wiecie co? Żyjmy chwilką, nie tym co było! 

Niżej zamieściłam moje ulubione piosenki i cytaty. Myślę, że mają coś w sobie. Macie tak czasami, że piosenka czy cytat opisują w całości wasze życie? Ja tak mam. Podzielcie się waszymi cytatami i piosenkami w komentarzach. Z chęcią sobie je przeglądnę. 














13 komentarzy:

  1. Jejku...bardzo mi się podoba sposób, którym piszesz ♥ Jest taki szczery i bezpośredni ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany tekst, naprawdę masz talent pisarski :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że traktujesz bloga jako swój mały pamiętnik. Czasami lepiej sie wygadać lub napisać niż trzymać wszystko w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post, naprawdę świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, czekam na kolejny buziaki. Trzynaj sie 😘😘 nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się. Uwielbiam tę piosenkę Robbiego Williamsa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham piosenkę Williamsa, ale Verba pobija wszystko. Każda ich piosenka ma coś w sobie. Pozdrawiam świetny post
    http://diamond-caroline.blogspot.com/
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń