sobota, 13 maja 2017

Inspiracje


    Hej Wam! W dzisiejszym wpisie postanowiłam pokazać Wam parę inspiracji dotyczących zdjęć :) Pojawią się tu różne fotografie, które warto wykorzystać do swoich sesji w plenerze. Inspirowałam się takimi klimatami jak klimat leśny, naturalny. Kiedyś mam nadzieję, że i ja znajdę się na takich fotografiach. No, ale to dopiero wtedy, gdy pokonam barierę i odważę się pokazać twarz;) To jest dla mnie trudne, ponieważ wstydzę się siebie. Wiem, że nie powinnam. Wiem, że to złe. Ale nie potrafię pokochać siebie w 100% . Wiem, że nie będę idealna. Pracuje nad pokonaniem tego kompleksu. Kompleksu bycia sobą. Pokazania siebie, a nie kogoś innego... Kogoś idealnego? Nie! Nikt nie jest idealny i nikt nigdy nie będzie. Możemy być tylko lepsi - coraz lepsi. Eh... Nie chcę Was zanudzać tymi wypocinami, a więc zaczynam...




                                                            Dajcie znać jak Wam się podobało! <3

10 komentarzy:

  1. Powyższe zdjęcia mają w sobie wyjątkowy klimat, aż chce się na nie patrzeć. Życzę Ci, abyś wreszcie się odważyła, bo z takim nastawieniem, kryciem się za kompleksami, może cię zbyt wiele fajnych rzeczy ominąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia są naprawdę ciekawe. Czasami właśnie sesja zdjęciowa, o ile jest dobrze wykonana może pomóc Ci pokonać kompleksy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia .
    Właśnie te zdjęci zrobione przez nas są najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie ładne zdjecia. Sama chce kiedyś zostać fotografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie tajemnicze zdjęcia. Sama bym chciała takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń