niedziela, 23 kwietnia 2017

Co ja tu robię?!

                                                       

                                                                             Co ja tu robię?
                                                                             Gdzie ja jestem?
                                                                             Po co tu jestem?
                                                                             Dlaczego jest tutaj tak ciemno?
                                                                             Kim ja w ogóle jestem!?
                                                                             - Od dziś Blogerem.
                                                         
  Jakim znowu blogerem? Co ja sobie umyśliłam? Że co? Że będę pisać bloga? Chyba tak.

Od dziś jestem tu, ale do końca nie wiem gdzie. Na jakimś durnym blogu bez przyszłości założonym przez dziewczynę z małej wsi. Przez dziewczynę pozornie normalną. Szesnastolatkę bez pomysłu nie tylko na tego bloga, ale i na swoje życie. Dziewczynę błądzącą gdzieś pośród własnych wersów. Nieznającą ani ortografii, ani gramatyki, a tym bardziej jakiejś tam interpunkcji. Czuję się tu jak Alicja w środku czarnego, głębokiego lasu. Nie wiem co tu robię i po co tu jestem. Widocznie mam jakąś misję do spełnienia, ale jaką? Tego nikt nie wie. Jestem tu chyba po to by zająć Tobie, czytelnikowi parę minut na przeczytanie jakiegoś tekstu z puentą na końcu. Jestem Alicją, która uwielbia świat i przedstawia go jak najlepiej, a jak? Na swoich fotografiach i w swoich tekstach. Tutaj nie ma miejsca na żale i smutki. Alicja w krainie..., ale zaraz zaraz! Jaka znowu ALICJA?! Już sama zapomniałam w tym wielkim świecie jak się nazywam, więc może zacznijmy od początku, tak normalnie...

Hej! Nazywam się Justyna Słowik i mam rocznikowo 16 lat. 2 Lipca 2001 r. na świat przyszłam JA. Kochająca fotografię, świat i modę dziewczyna o krótkich, ciemnych włosach i dużych oczach. Dlaczego tu jestem? Powód jest prosty! Postanowiłam blogować, ponieważ chciałabym Wam pokazać cząstkę mnie. No to na co czekamy!? Zaczynamy!



                                                                                                                                                               By Justyna
                      


33 komentarze:

  1. Witam w świecie blogów gdzie jazda jest tu bez trzymanki :D

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochana ♡
    To teraz tylko czekać na kolejne posty😙 Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie piszesz, zapowiada się ciekawie! Powodzenia, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dopiero zaczynam :) Powodzenia!
    Obserwuję, zapraszam do siebie

    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo mi się te kwiatki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam świerzutkiego bloga. Jak kończyłam teorzyć strone to już byłam tak wyczerpana, że zabrakło siły na pierwszy post. Poza tym niałam niesamowitego stresa by upublicznić "samą siebie". Tak,samą siebie. Mój post to poprostu ja. Ale jakoś poszło. :) Życzę dużo radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się ciekawie, zobaczy co dalej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydajesz się świetną dziewczyną... Też jestem świeżo upieczoną blogerką (bloguję od stycznia) i jakież było moje zaskoczenie, że ktoś czyta to, co napisałam ;p
    Ciekawie piszesz, czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, a zarazem cudowny wstęp oraz przepiękne zdjęcia. Super piszesz, z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Wspaniały blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo. Nie wiedziałam, że komuś w ogóle będzie chciało się to czytać :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Na pewno pomysłów na wpisy znajdziesz wiele,trzymam kciuki żeby starczyło ci zapału do prowadzenia bloga. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam mnóstwo. Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Powodzenia teraz tylko pisać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju jak Ty wspaniale piszesz, a ledwo co zaczęłaś. Z pewnością zostaję na dłużej i czekam na kolejne posty! Powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia :) Sama robiłaś wszystkie zdjęcia?
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń