środa, 28 czerwca 2017

Tumbrl Girl ~ Kit czy Hit?


Styl ,,tumbrl girl,, jest teraz bardzo modny, lecz nie każdy go lubi. W dzisiejszym wpisie wypowiem się właśnie na ten temat. Chcę wam przedstawić to co mi się podoba, a co nie koniecznie. Uważam, że każdy ma prawo do swojego stylu ubierania i nie krytykuje nikogo pod tym względem. Moim zdaniem powinniśmy się czymś wyróżnić, a nie być jak prawie każda dziewczyna. To tylko moje zdanie. Dajcie znać co wy sądzicie o stylu ,,tumbrl girl,, w komentarzach, a teraz przejdźmy do reszty wpisu. 


1. Wielkie usta 

Moim zdaniem naturalność to dobra cecha i myślę, że powiększanie sobie ust w jakikolwiek sposób nie jest potrzebne. Wiadomo matowe pomadki - śliczne, ale wielkie usta MOIM ZDANIEM KIT. 


2.Szare włosy (?) 

Włosy w kolorze szarym są przepiękne. Sama na tych wakacjach zamierzam sobie taki kolorek strzelić. Dodają charakteru i wyróżniają się. No, bo w takiej małej wsi kto odważy się na ten kolor? Moim zdaniem jak najbardziej HIT! 


3.Warkoczyki 

Nie wiem czy można je zaliczyć do stylu ,,tumbrl girl,, ponieważ wiele normalnych dziewczyn, a nawet dzieci mają uczesane włosy w takie właśnie warkoczyki. Wyglądają uroczo! 
HIT


4.Brwi 

Nie, nie i nie. Moim zdaniem wyglądają okropnie! Są za duże i jak dla mnie za ciemne. 
KIT


5. Ubiór 

Mi się osobiście bardzo podoba lubię spodnie z dziurami nawet sama mam dwie pary. Czapki ,,wpierdolki,,  też są super. Jedyne co mi się nie podoba to buty zazwyczaj super stary. Moim zdaniem przereklamowane.
HIT


To na tyle mam nadzieję, że wam się podobało! Buziaki ;* 

56 komentarzy:

  1. Mi również podobają się szare włosy HIT HIT HIT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same zdanie jak ty. Jednak jeśli ktoś potrafi sobie zrobić cieńsze brwi to jak najbardziej hit!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te usta to jakaś tragedia - jak u żaby :D Warkoczyki i kolor włosów to zdecydowanie HIT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taki szał tumblr girl zaczyna pomału ustępować, bo jest o tym coraz ciszej
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powili się to uspokaja :D tak samo na spinery był mega szał a teraz już zanikł o nich słuch.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Szare włosy mi się bardzo podobają! Ale niestety do dziur w spodniach się prawdopodobnie już nie przekonam. Przynajmniej nie na sobie, na niektórych wyglądają dobrze! :)
    Pozdrawiam i również obserwuję, http://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię dziurawe spodnie ostatnio kupiłam sobie nową parkę ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mi się to wszystko podoba (no właśnie poza dopompowanymi, dorysowanymi ustami), lecz to do mnie nie bardzo pasuje, dlatego też rzadko się stylizuję na typową "tumbrl girl". W każdym razie, zauważyłam też, że dużo dziewczyn przez to, że to do nich nie pasuje, popada w kompleksy, bo każdy się za takimi ogląda, a one są "gorsze" bo takie nie są. A tu wręcz przeciwnie moim zdaniem, wszystko powinno mieć swój umiar i to że odstajemy od reszty, nie znaczy że jesteśmy gorsi :D
    No a o szarych włosach marzę długo, ale znowu zmieniłam kolor włosów (znowu, bo robię to co chwile) na czarny, więc ciężko mi będzie się go pozbyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat pasują duże usta, ale już takie mam z natury :) Nie powiększam ich niczym.

      Usuń
  7. Szare włosy to zdecydowanie hit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi szare włosy także się podobają, ale brwi takie są okropne :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. A moim zdaniem najważniejsze to mieć swój własny styl, a nie wzorować się na tym, co aktualnie jest modne na tumblrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na plus wlosy, warkoczyki - jak kto lubi a ubiór świetny ! Najważniejsze, żeby każdy się czuł dobrze i po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wkurzają mnie ogromne wary bo i po co? Wyglądają nieestetycznie i słabo.. Nie mam zamiaru obrażać dziewczyn, które naturalnie mają duże usta, chodzi bardziej o fanki operacji plastycznych. Do reszty trendów mam takie samo podejście jak Ty. Świetny blog i dobry post! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szare włosy cudowne, ale ciężko dojść do takiego efektu. Jedynie dobry fryzjer. Jednakże zdecydowanie hit! ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę brwi. Superstarami już wymiotuje. Warkoczyki są super <3

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi podoba mi się wszystko z tego stylu, aczkolwiek połowy sama nie noszę i nie będę nosić. Jestem ogromną fanką siwych włosów i warkoczyków, jak i całej reszty. Wszystko z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba raczej wszystko, ale dwie rzeczy mianowicie duże usta i te brwi w życiu nie chciałbym mieć. Pomimo, że duże usta czasem ładnie wyglądają na zdjęciach jak i te brwi to w rzeczywistości to wygląda naprawde tandetnie.
    Pozdrawiam, bardzo fajny post !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też bardzo podobają się szare włosy ale te brwi okropne
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi sie zawsze podobały warkoczyki , lubiłam je nosić jak byłam mała teraz taz chciałą miec ale mam mało włosów cienkie zazdrosze

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo tak, te za duże usta to lekka przesada, ale jeśli chodzi o brwi, to mi się podobają :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szare włosy i warkoczyki mi się podobają :) A reszta nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Warkoczyki to będzie hit tego lata

    OdpowiedzUsuń
  21. Szare włosy też chętnie takie sobie zrobię :) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety niektórzy naśladują ślepo trendy, czasem noszą czy robią coś co totalnie nie jest w ich stylu, no ale przecież to jest modne.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie samo zdanie jak Ty. A te dobierane warkoczyki sama noszę, jest to dla mnie mega wygodna fryzura i ładnie wygląda. Bardzo często w nich chodziłam, gdy miałam długie włosy, niestety miesiąc temu je ścięłam, czego teraz bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szare włosy są mega tak jak warkoczyki
    ładnie wyglądają 💖💖

    OdpowiedzUsuń